طراحی وب سایت |سئو سایت |طراحی سایت

بایگانی
  • ۰
  • ۰


سئو سایت


تاثیر bold کردن کلمات بر سئو سایت

آیا کلمه یا عبارت bold شده در سئو سایت (بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو) موثر است؟
 
همان طور که می دانید عوامل بسیار بر سئو تاثیر می گذارد که یکی از این عوامل bold کردن کلمات کلیدی است. بیشتر کارشناسان سئو معتقند که این عامل تاثیر چندانی ندارد و حتی بعضی ها می گویند که اثری بر سئو سایت ندارد. با این حال استفاده صحیح از این تکنیک بیهوده نمی باشد و همچنین در آگاه کردن مخاطب سایت از محتوای سایت تاثیر گذار خواهد بود.
 
اکثر جستجوگرهای حرفه ای عبارات bold و strong را یک عامل سئو سایت در یک صفحه می داند. حال کدام یک از این دو تگ برای موتورهای جستجو اهمیت بیشتری دارد؟
 
مت کاتس در ویدئو اخیر خود بطور رسمی به سوال یکی از کاربران درباره تفاوت  میان تگ های و پاسخ می دهد. حال ببینیم مت کاتس در این زمینه چه می گوید و چه نظری دارد.
 
برای مشاهده ویدئو اینجا کلیک کنید:
 
گفته های مت کاتس در این ویدئو:
دو تگ و از دید کاربران عملکرد یکسانی دارند و تفاوتی بین آن ها وجود ندارد. در معنا و کاربرد که این دو تگ فراخوانی می شوند دقیقا عمکرد یکسانی دارند. درصد عمکرد هر دو تگ برابر می باشد و می توان به جای هم نیز استفاده کرد. وجه تمایز بین این دو تگ را باید در کار به آن رسیده و تجربه کسب کرده باشیم و تشخیص دهیم که چه موقع باید از کدام تگ استفاده کرد.
 
متس کاتس در این ویدئو بیش از هر چیز این نکته را به ما می گوید که bold کردن کلمات بر سئو مطلب و نحوه انتخاب کلمه کلیدی متن توسط روبات تاثیرگذار است، پس بهتر است با حفظ زیبایی و خوانایی متن از این تکنیک نیز بهره ببریم. استفاده بیش از حد از این تکنیک ممکن است تاثیر منفی بر سئو سایت بگذارد. بهتر است در هر متن حداکثر سه عبارت کلیدی را در متن انتخاب کرده و bold کنید. همچنین تکرار عبارت در خط های بعدی یا پاراگراف های دیگر نیازی به برجسته کردن ندارد. به طور مثال اگر در پاراگراف اول کلمه کلیدی "طراحی فروشگاه اینترنتی" را  bold کرده اید و دیگر نیازی نیست در پاراگراف بعدی که دوباره کلمه ی "طراحی فروشگاه اینترنتی" تکرار میشود آن را bold کنید.
 
 
حال رسیدیم به قسمت مهم این ویدئو:
مت کاتس می گوید که هیچ تفاوتی میان تگ های و وجود نداشته و در گوگل عملکرد یکسانی دارند و هیچ فرقی برای خزنده های گوگل ندارند که از کدام استفاده کرده اید. هر دو به یک اندازه بر تشخیص کلمه کلیدی متن تاثیر گذارند. پس سعی نمایید در متن های خود از یکی از این دو تگ استفاده نمایید تا بر سئو سایت تان تاثیر بگذارد.
 
برنامه نویسان باید بدانید ( از گفته های مت کاتس نمی باشد و ربطی به ویدئو بالا ندارد)
این یک ایده خوبی است که برای قابلیت استفاده از کلمات کلیدی در پرس و جو موتورهای جستجو، کلمات جستجو شده، به صورت bold نشان داده شوند. این کار نیز برای سریع به هدف رسیدن و خوانایی نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

سئو سایت
 

وقتی شما به صورت خودکار کلمات کلیدی را پر رنگ مشاهده می نمایید مطمئن می شوید که این کار را برای ترافیک سایت خود از طریق موتورهای جستجو موثر خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی